wizytowki

Home / przykladowe wizytowki

Więcej w temacie:

przykladowe wizytowki



drukarka do wizytowek
wizytowki na drzwi
nadruk krakow
pudelko na wizytowki
darmowy program do robienia wizytowek
Podobne strony
wizytowki kielce
tworzenie wizytowek
poligrafia
tanie ulotki
do tworzenia wizytowek
wizytowki bielsko
tanie wizytowki
rozmiar wizytowek
sex wizytowki
wymiar wizytowki
Podobne serwisy w temacie:

przykladowe wizytowki



CIEKAWE INFORMACJE:
Pachnące drukowanie?
Z tego niezwykłego pomysłu niewątpliwie ucieszą się posiadacze urządzeń firmy
Sagem. Od teraz - dzięki drukarce - masz szansę poprawić atmosferę panującą w
Twoim biurze.
Możliwość przeprowadzania biurowej aromaterapii mają posiadacze urządzenia
wielofunkcyjnego z serii MF 4454 firmy Sagem (MF 5401 , MF 5461 , MF 5481N oraz
seria 44). Wystarczy zamontować odświeżacz powietrza - tak zwany Air Freshener
Zen Cube - do otworu wentylacyjnego drukarki. Przy każdym wydruku lub
nadchodzącym faksie z systemu wentylacyjnego rozprzestrzenia się przyjemny
zapach.
Dostępne są trzy nuty zapachowe: uspokajająca, oczyszczająca i
orzeźwiająca. Łącznie wybierać możemy spośród 6 różnych kompozycji
zapachowych, na przykład dobre samopoczucie, dziki wodospad, energia.
Bynajmniej nie są to jakieś tanie odświeżacze zapachowe... Kompozycje te
opracowano w Grasse - francuskim mieście słynącym z produkcji perfum. Nad ich
powstaniem, wspólnie z firmą Olfactair, pracował producent perfum Jean-Claude
Gigodot i zespół Sagem Communication. Niestety firma Sagem nie podaje, jak długo
zapach perfum utrzymuje się w pomieszczeniu oraz na wydrukowanie ilu stron
wystarczy jeden wkład Air Freshener.
Pewne jest jednak to, że w dniach pełnych napięć i stresu oraz innych czynników
pogarszających atmosferę panującą w miejscu pracy, Air Freshener zadziała
natychmiastowo. Wystarczy włożyć wkład odświeżający do naszego urządzenia, a
następnie drukować, drukować i ... oddawać się uspokajającym, oczyszczającym lub
energetyzującym zapachom. Dobre samopoczucie i poprawa nastroju gwarantowana!
Drukarka o wyglądzie DVD
Lexmark wprowadził do swej oferty drukarkę do konfiguracji wieżowej,
przystosowaną do współpracy z telewizją interaktywną i komputerem. Jej elegancki
wygląd przywołuje na myśl stacjonarny odtwarzacz DVD lub dekoder telewizji
satelitarnej.
Wysokość atramentowego urządzenia wynosi jedynie 12 cm. Najciekawsze jest jednak
to, że drukarka współpracuje zarówno z komputerem, jak i z telewizją
interaktywną.
Po podłączeniu do przystawki telewizji interaktywnej drukarka i3 umożliwia
drukowanie fotografii, wiadomości poczty elektronicznej i ich załączników, a
także dokumentowanie transakcji handlu telewizyjnego (t-handlu), takich jak
operacje bankowe i zakupy dokonywane za pośrednictwem telewizji interaktywnej.
Nietypowa konstrukcja umożliwia ustawienie urządzenia w konfiguracji wieżowej.
Wbudowany podajnik papieru ładowany jest od przodu, podobnie zresztą jak kaseta
z atramentem. Diody na panelu przednim automatycznie sygnalizują użytkownikowi,
gdy atrament w kasecie powinien zostać uzupełniony.
Lexmark i3 zapewnia druk czarny lub kolorowy ze rozdzielczością 2400 x 1200 dpi.
Wielkość kropli atramentu to 7 pikolitrów. Drukarkę można także rozbudować do
konfiguracji dwugłowicowej z dodatkową kasetą z czarnym atramentem. Szybkość
druku w trybie monochromatycznym to 9 str./min, a przy druku w kolorze 5
str./min.
Drukarka może być podłączona bezpośrednio do przystawek telewizji interaktywnej
z systemami operacyjnymi MSTV, PowerTV i Linux. W przypadku komputera PC
drukarka i3 jest zgodna z systemami operacyjnymi Windows 98, Windows Me, Windows
2000 i Windows XP.
Samodzielna drukarka fotograficzna oferująca unikatowe funkcje połączeń
Drukarka EPSON Stylus Photo 935 maksymalnie zwiększa swobodę drukowania dzięki
niespotykanej liczbie opcji połączeń, które pozwalają Ci wybierać jak i gdzie
chcesz drukować zdjęcia. Dostępne są cztery dogodne
sposoby uzyskania niezwykłej jakości wydruków: jak zwykle możesz użyć komputera,
aby przygotować i wysłać zdjęcia, możesz drukować bezpośrednio z karty pamięci i
dysku CD-R, lub też możesz użyć funkcji USB DIRECT-PRINT i drukować zdjęcia za
pośrednictwem kabla USB bezpośrednio z aparatu. Możliwe jest nawet drukowanie
zdjęć bezprzewodowo z wykorzystaniem technologii Bluetooth!**
Drukowanie zdjęć na drukarce EPSON Stylus Photo 935 jest tak łatwe, że
nawet nie potrzeba do tego komputera PC. Po prostu wkładasz kartę pamięci z
aparatu do gniazda pamięci w drukarce (pasują wszystkie najpopularniejsze typy
kart pamięci i nie są potrzebne żadne przejściówki), po czym wystarczy już tylko
nacisnąć przycisk na wbudowanym panelu wyświetlacza LCD, aby rozpocząć
drukowanie. Opcjonalny, 2,5-calowy monitor podglądowy umożliwia wybieranie,
podgląd i ułożenie zdjęć, co pozwala na użycie drukarki jako urządzenia do
wykonywania odbitek próbnych na miejscu.
Można również drukować bezpośrednio z kompatybilnego urządzenia pamięci masowej
z interfejsem USB. Wystarczy, że podłączysz je do drugiego portu USB w drukarce
EPSON Stylus Photo 935 i przejrzysz zdjęcia* na opcjonalnym monitorze
poglądowym, a już możesz drukować zdjęcia ze swoich archiwów.
Wyjątkowe możliwości przechowywania
EPSON Stylus Photo 935 posiada wyjątkowe możliwości przechowywania plików
zdjęciowych i dostępu do nich. Do drukarki (pracującej jako samodzielne
urządzenie) można podłączyć zewnętrzny napęd CD-R lub Zip ze złączem USB, na
który można załadować zdjęcia w celu ich archiwizacji.
Advanced Photo Quality
W tej drukarce zastosowano wszystkie technologie druku atramentowego
Advanced Photo Quality firmy EPSON, które razem umożliwiają uzyskanie
wiodącej w branży rozdzielczości zoptymalizowanej do 5760 dpi.* Co więcej,
ulepszone atramenty w 6 kolorach EPSON QuickDry™ pozwalają na otrzymywanie
najdokładniejszych z możliwych odcieni i kolorów, przy dużej wierności
szczegółów i niezrównanej głębi tonalnej i gradacji.


Grafika komputerowa dział informatyki zajmujący się wykorzystaniem komputerów do generowania obrazów oraz wizualizacją rzeczywistych danych. Grafika komputerowa jest obecnie narzędziem powszechnie stosowanym w nauce, technice, kulturze oraz rozrywce. Przykładowe zastosowania: -kartografia, -wizualizacja danych pomiarowych (np. w formie wykresów dwu- i trójwymiarowych), -wizualizacja symulacji komputerowych, -diagnostyka medyczna, -kreślenie i projektowanie wspomagane komputerowo (CAD), -przygotowanie publikacji (DTP), -efekty specjalne w filmach, -gry komputerowe. Chociaż grafika komputerowa koncentruje się głównie na specjalistycznych algorytmach i strukturach danych, to jednak siłą rzeczy musi czerpać z innych dziedzin wiedzy. Na przykład aby uzyskać obrazy fotorealistyczne, należy wiedzieć jak w rzeczywistym świecie światło oddziałuje z przedmiotami. Podobnie, aby symulacja jazdy samochodem była jak najwierniejsza, należy wiedzieć, jak obiekty fizyczne ze sobą oddziałują. Od kilkunastu lat grafika komputerowa jest też kolejną dyscypliną artystyczną - dzieła powstałe przy jej zastosowaniu nazywa się grafiką cyfrową, infografią, digitalprintem. Początki grafiki komputerowej sięgają lat 50. XX wieku, jednak ze względu na duże koszty komputerów i urządzeń graficznych, aż do lat 80. grafika komputerowa była wąską specjalizacją, a na jej zastosowania praktyczne mogły pozwolić sobie ośrodki badawcze, duże firmy oraz instytucje rządowe. Dopiero gdy w latach osiemdziesiątych rozpowszechniły się komputery osobiste, grafika komputerowa stała się czymś powszechnym. Ponieważ celem grafiki jest generowanie obrazów, dlatego jednym z głównych kryteriów klasyfikacji jest technika ich tworzenia: -Grafika wektorowa obraz jest rysowany za pomocą kresek lub łuków. Niegdyś powstawał tak obraz na ploterach kreślących, ale jeszcze do lat 80. XX wieku były wykorzystywane monitory CRT, które kreśliły obraz w analogiczny sposób jak oscyloskopy. -Grafika rastrowa obraz jest budowany z prostokątnej siatki leżących blisko siebie punktów (tzw. pikseli). Głównym parametrem w przypadku grafiki rastrowej jest wielkość bitmapy, czyli liczba pikseli, podawana na ogół jako wymiary prostokąta. Identyczny podział istnieje, jeśli weźmie się pod uwagę reprezentację danych w programach komputerowych: -Grafika wektorowa w tym przypadku nazwa może być nieco myląca, ponieważ obrazy mogą składać się nie tylko z wektorów (odcinków), ale również z innych figur geometrycznych. Cechą grafiki wektorowej jest to, że zapamiętywane są charakterystyczne dla danych figur dane (parametry), np. dla okręgu będzie to środek i promień, dla odcinka współrzędne punktów końcowych, a dla krzywych parametrycznych współrzędne punktów kontrolnych. Program, jeśli musi narysować obraz na urządzeniu (bądź to rastrowym, bądź wektorowym), na podstawie posiadanych danych wygeneruje obraz tych figur bardzo ważną zaletą tej reprezentacji to możliwość dowolnego powiększania obrazów, bez straty jakości. -Grafika rastrowa do zapamiętania obrazu rastrowego potrzebna jest dwuwymiarowa tablica pikseli nazywana powszechnie bitmapą. Nazwa wzięła się stąd, że początkowo były rozpowszechnione systemy wyświetlające obrazy czarno-białe, więc w takim przypadku pojedynczy piksel mógł być opisany przez jeden bit. Jednak gdy powszechniejsza stała się grafika kolorowa, piksele zaczęły być opisywane więcej niż jednym bitem wówczas pojawiła się nazwa pixmapy, która jednak nie przyjęła się (chociaż jest stosowana np. w X Window). Przewagą reprezentacji wektorowej nad rastrową jest to, że zawsze istnieje dokładna informacja o tym, z jakich obiektów składa się obraz. W przypadku obrazów bitmapowych tego rodzaju informacja jest tracona, a jedyne, czego można bezpośrednio się dowiedzieć, to kolor piksela. Istnieją jednak metody, które pozwalają wydobyć z obrazów bitmapowych np. tekst, czy krzywe. W chwili obecnej dominują wyświetlacze rastrowe, więc programy wykorzystujące grafikę wektorową są zmuszone przedstawiać idealne figury geometryczne w skończonej rozdzielczości. Kolejnym kryterium, wg którego klasyfikuje się zastosowania grafiki, jest charakter danych: -Grafika dwuwymiarowa (grafika 2D) wszystkie obiekty są płaskie (w szczególności każdy obraz rastrowy wpada do tej kategorii). -Grafika trójwymiarowa (grafika 3D) obiekty są umieszczone w przestrzeni trójwymiarowej i celem programu komputerowego jest przede wszystkim przedstawienie trójwymiarowego świata na dwuwymiarowym obrazie. Jeszcze jednym kryterium jest cykl generacji obrazu: -Grafika nieinterakcyjna program wczytuje uprzednio przygotowane dane i na ich podstawie tworzy wynikowy obraz. Tak działa np. POV-Ray, który wczytuje z pliku definicję sceny trójwymiarowej i na jej podstawie generuje obraz sceny. -Grafika interakcyjna program na bieżąco uaktualnia obraz w zależności od działań użytkownika, dzięki temu użytkownik może od razu ocenić skutki. Bardzo ważne w tym przypadku jest, że czas odświeżenia obrazu nie może być zbyt długi. Dlatego w przypadku grafiki interakcyjnej akceptuje się i stosuje uproszczone metody rysowania obiektów, aby zminimalizować czas oczekiwania. -Grafika czasu rzeczywistego program musi bardzo szybko (kilkadziesiąt razy na sekundę) regenerować obraz, aby wszelkie zmiany były natychmiast uwidocznione. Grafika czasu rzeczywistego ma szczególnie znaczenie w różnego rodzaju symulatorach, jest również powszechna w grach komputerowych.


Drukarka - urządzenie współpracujące z komputerem, służące do przenoszenia danego tekstu, obrazu na różne nośniki druku (papier, folia, płótno itp). Niektóre drukarki potrafią również pracować bez komputera, np. drukować zdjęcia wykonane cyfrowym aparatem fotograficznym (po podłączeniu go do drukarki lub po włożeniu karty pamięci z zapisanymi zdjęciami do wbudowanego w drukarkę slotu).
Podstawowe rodzaje drukarek
Drukarka igłowa, drukarka mozaikowa (ang. dot-matrix printer, needle printer, wire printer) – niegdyś najpopularniejszy typ drukarek. Wykorzystują do drukowania taśmę barwiącą podobną do tej stosowanej w maszynach do pisania. Ich główną zaletą są niskie koszty eksploatacji i możliwość drukowania kilku kopii na papierze samokopiującym; do dziś często używana do druku faktur itp.; najczęściej spotykane są głowice 9- i 24-igłowe, istnieją także drukarki wielogłowicowe (każda głowica drukuje fragment wiersza).
Drukarka atramentowa (ang. ink-jet printer) – najpopularniejszy obecnie typ drukarek. Drukuje poprzez umieszczanie na papierze bardzo małych (od kilku do kilkudziesięciu pikolitrów) kropli specjalnie spreparowanego atramentu do drukowania. Praktycznie wszystkie dzisiejsze drukarki atramentowe umożliwiają druk w kolorze. Stosowany jest atrament w czterech kolorach: cyjan, karmazynowy (ang. magenta), żółty i czarny (model CMYK). Ponadto w niektórych drukarkach można stosować specjalne tusze "fotograficzne" (są one nieco jaśniejsze niż standardowe i lepiej oddają barwy przy drukowaniu zdjęć) oraz inne dodatkowe kolory. Wadą tanich drukarek atramentowych są dość wysokie koszty eksploatacji (wysoka cena tuszu w stosunku do ilościowej możliwości pokrycia nim papieru). Jeden z niewielu typów drukarek umożliwiających druk w kolorze białym (obok technologii termotransferowej). Wysokiej jakości drukarki atramentowe, dobrze symulujące druk offsetowy zwane są prooferami. Dzięki wydrukowi proofa zleceniobiorca akceptuje projekt druku, a akceptowany proof stanowi dla drukarni wzorzec dla sprawdzania poprawności druku.
Drukarka laserowa (ang. laser printer) – drukuje poprzez umieszczanie na papierze cząstek tonera. Zasada działania drukarek laserowych jest bardzo podobna do działania kserokopiarek. Wałek selenowy jest elektryzowany, następnie naświetlany światłem laserowym (lub diod LED). Przez to miejsca naświetlone tracą swój ładunek elektryczny i nie przyciągają cząsteczek tonera. Następnie toner z wałka przenoszony jest na papier. Na końcu prowadzony jest proces utrwalania wydruku. Karta papieru przechodzi przez fuser – utrwalacz termiczny, gdzie toner jest rozgrzewany i wprasowywany w kartkę papieru. Drukarki laserowe charakteryzują się bardzo wysoką jakością i szybkością wydruku, a druk pod wpływem wody się nie rozpływa.
Inne rodzaje drukarek
Drukarka głowicowa – następczyni elektrycznej maszyny do pisania. Głowica wykonana w formie kulistej lub częściej owalnej z naniesionymi wokół znakami (na równoleżnikach). Na jedno uderzenie głowicy przez taśmę barwiącą w papier przypada jeden wydrukowany znak. Dostępność znaków limitowana wykonaniem rozetki drukującej. Brak trybu graficznego.
Drukarka iskrowa – drukarka, w której stosowany jest specjalny papier pokryty folią aluminiową. Drukowanie polega na przepaleniu uziemionej warstwy folii przez ślizgający się po powierzchni papieru drut podłączony do zasilania. Sterowanie realizowane jest podobnie jak w drukarce igłowej.
Drukarka rozetkowa – następczyni elektrycznej maszyny do pisania. Głowica wykonana w formie łatwo wymiennej tarczy z znakami na obwodzie. Brak trybu graficznego.
Drukarka stałoatramentowa – technologia opracowana przez firmę Tektronix na początku lat 90., polega na nanoszeniu roztopionego woskowego atramentu bezpośrednio na nośnik (solid ink), lub też na bęben transferowy (solid ink – transfix). Zaletami są znakomite krycie, wierność barw, szybkość, prostota konstrukcji i całkowita odporność na UV i wodę. Do wad można zaliczyć niską wytrzymałość mechaniczną druku i łatwo ulegający analizie termicznej atrament. Obecnie drukarki w tej technologii produkuje tylko firma Xerox.
Drukarka sublimacyjna - typ drukarki wykorzystujący ciepło do przeniesienia barwnika. Przezroczysty barwnik na specjalnej trój- lub czterokolorowej taśmie (CMYK) jest punktowo podgrzewany, wskutek czego przechodzi z fazy stałej bezpośrednio do gazowej, po czym osiada na materiale drukowanym (zazwyczaj specjalny papier lub folia). Większość drukarek tego typu nakłada kolory kolejno, po jednym.
Drukarka termiczna – drukarka zazwyczaj używana jest w kasach i drukarkach fiskalnych. Drukowanie odbywa się na specjalnym papierze (papier termiczny), który pod wpływem ciepła ciemnieje. Zaletą są: szybkość wydruku, bardzo niski poziom hałasu oraz to, że jedynym materiałem eksploatacyjnym jest papier (nie trzeba stosować taśm, tuszy i in.). Wadą jest zanikanie wydruku. Proces ten jest znacznie szybszy w wypadku poddawania wydruków działaniu światła słonecznego lub wysokiej temperatury.
Drukarka termotransferowa – drukarka zbliżona w działaniu do drukarki igłowej. Zasadniczą różnicą jest taśma barwiąca jednokrotnego wykorzystania z której barwnik nie jest przenoszony na papier w wyniku mechanicznego oddziaływania, lecz punktowego podgrzania i dociśnięcia przez iglice (grzałki) głowicy. Jeden z niewielu typów drukarek umożliwiających druk w kolorze białym (obok technologii atramentowych).
Drukarka termosublimacyjna - używa do druku taśmy powleczonej odpowiednim woskiem, który w wysokiej temperaturze jest odparowywany na papier. Drukarki termosublimacyjne używane są przez profesjonalistów ze względu na bardzo wysoką jakość wydruków.
Drukarka wierszowa – drukarka pracująca wyłącznie w trybie tekstowym, stawiająca za jednym ruchem cały rząd znaków; najczęściej czcionki zamocowane są na łańcuchu przewijającym się ciągle przed papierem barwiącym i przez uderzenie specjalnego młoteczka zostawiają ślad na papierze wydruku; obecnie stosowane rzadko za względu na mały repertuar znaków i hałaśliwość.